Меню сайту

Працівники ліцею

Фото в VK

Адреса ліцею
65076

 м.Одеса,
Профсоюзна, 9
(048) 761-68-61
(приймальна комісія); 

Official Web-Site: www.odvl.at.ua
E-mail:
odvl@ukr.net

Ми в соціальній мережі http://vk.com/odvl_odessa

Друзі сайту

Статистика

статистика посещений


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Погода в Україні


Відеоролік про нас...
  


До Одеського ліцею приймають лише учнів, що закінчили 9 класів, тобто юнаків 15-16 років!
Одеський ліцей з посиленою військово – фізичною підготовкою
є середнім загальноосвітнім навчальним закладом із поглибленим вивченням основ захисту Батьківщини, військової етики та фізичної підготовки

Історія ліцею


      Одеський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою був створений на виконання розпорядження Президента України від 11 травня 1999 року № 94/99 р.п. „Про розширення мережі ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою”.

   16.06.1999 року було видане сумісне розпорядження-наказ № 642-01 р. Одеського міського голови (Боделан Р.Б.) та командувача військами Південного оперативного командування (генерал-полковник Затинайко О.І.) „Про військовий ліцей”.

     Рішенням командувача військами Південного оперативного командування під розташування  ліцею була виділена будівля на території військового містечка № 217 Одеського інституту Сухопутних військ.

    Перший набір ліцеїстів в кількості 75 чоловік відбувся у липні 1999 року. В серпні 1999 року управлінням капітального будівництва Одеського міськвиконкому був проведений необхідний ремонт будівлі, виділеної під розташування ліцею.

    1 вересня 1999 року першим вихованцям ліцею в урочистій обстановці були вручені погони ліцеїста. В урочистостях прийняли участь Міністр Оборони України (генерал армії України Кузьмук О.І.), командувач військами Південного оперативного командування (генерал-полковник  Затинайко О.І.), голова обласної державної адміністрації   (Гриневецький С.Р.), міський голова (Боделан Р.Б.), начальник Одеського інституту Сухопутних військ генерал-лейтенант Троц А.С., генерали і офіцери штабу та управлінь Південного оперативного командування, начальники управлінь обласної державної адміністрації та міськвиконкому, представники громадськості, батьки та рідні перших вихованців ліцею.

      Начальником ліцею був призначений полковник Додул В.О., заступником начальника з виховної роботи полковник Уліцький М.М., заступником з навчальної роботи підполковник Буряк О.О., командиром роти – старшим офіцером-вихователем майор Руденко І.В.

      У 2000 році було проведено другий набір вихованців ліцею в кількості 75 чоловік, командиром роти – старшим офіцером-вихователем був призначений майор Шпорт І.І.

      10 квітня 2001 року ліцей відвідали Президент України (Кучма Л.Д.), міністр оборони України (генерал армії України Кузьмук О.І.).

      В червні 2001 року був здійснений перший випуск вихованців ліцею в кількості 61 чоловік, 5 ліцеїстів отримали атестат з відзнакою та були нагороджені медалями за успіхи в навчанні. З першого випуску до ВВНЗ  МО України поступило 44 вихованця, до ВНЗ  МВС України - 2 вихованця, у вищі навчальні заклади Міністерства освіти та науки України – 8 вихованців ліцею.

      15 жовтня 2002 року, рішенням Одеської міської ради № 465 – ХХІV, з метою приведення статуту Військового ліцею у відповідність до чинного законодавства, було змінено найменування Військового ліцею на Комунальний загальноосвітній навчальний заклад „Одеський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою”.

        9 квітня 2003 року ліцей відвідали члени Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони України.

 

       Виховна робота у ліцеї, виходячи із специфіки навчального закладу, організована  згідно з Указом Президента України від 12 січня 2004р. ”Про Концепцію гуманітарного і соціального розвитку в Збройних Силах України” та спланована відповідно до організаційно-методичних вказівок Головного управління з гуманітарних питань та соціального захисту Генерального штабу ЗС України, управління з гуманітарних питань Сухопутних військ ЗС України.


      Основні зусилля щодо організації виховної роботи в ліцеї  зосереджені на:

-         державній та патріотичній спрямованості навчально-виховного процесу;

-        створенні соціальних і психологічних передумов гармонійного розвитку особистості майбутнього офіцера, розвитку його здібностей та обдарувань, збагаченні на цій основі інтелектуального потенціалу Збройних Сил;

-        формуванні у ліцеїстів свідомої громадянської позиції, почуття власної гідності, вірності національно-історичним традиціям українського народу та його Збройних Сил;-         вихованні у ліцеїстів свідомого, творчого ставлення до навчання, формуванні здорових громадських інтересів, високої особистої, військової, етичної та естетичної культури;
-        підготовці ліцеїстів до військово-професійної діяльності у Збройних Силах України;

-        забезпеченні високих моральних норм у стосунках між керівним, викладацьким складом та ліцеїстами, створенні атмосфері  доброзичливості і взаємної поваги;

-        підтриманні належного рівня морально-психологічного стану вихованців, військової дисципліни та правопорядку;


 

      Планування виховної роботи в ліцеї містить в собі:
-        організаційні заходи,
 -        заходи морально-психологічного забезпечення бойової і мобілізаційної готовності, навчально-виховної роботи
 -        заходи інформаційно-пропагандистського забезпечення, гуманітарна підготовка
 -       заходи культурно-виховної та просвітницької роботи. 
  
     Роботу керівного складу, щодо зміцнення військової дисципліни в якому передбачені заходи:
-     морально-психологічного забезпечення військової дисципліни та профілактика правопорушень
-     морально - психологічного забезпечення повсякденної діяльності особового  складу та організації служби військ
-     спільні заходи з органами військової юстиції та правоохоронними органами.

 

       Командування ліцею творчо підійшло  до планування виховної роботи з урахуванням всеукраїнських і загальноміських заходів, пропозицій викладачів, вихованців і батьків. Ураховані всі напрями з різноманітними формами роботи.

       У кожній роті  складається план виховної роботи на місяць в якому плануються заходи забезпечення якості навчання, зміцнення військової дисципліни, профілактики правопорушень, інформаційно -пропагандиського забезпечення, культурно-виховної роботи та організації дозвілля вихованців ліцею.

      Заходи виховної роботи мають чітку спрямованість, виходячи з розпорядку дня, наприклад культурно-виховна і просвітницька робота проводиться два рази на тиждень кожного вівторка і четверга з 1640 до 1730, у вівторок проводять заходи командири підрозділів які роз’яснюють  зміст військової служби, дисципліни, взаємовідносин між вихованцями ліцею та інших морально-етичних норм. У четвер заходи проводять керівництво ліцею, викладачі, діячі науки і культури із загальних тем історії, культури та традицій українського народу і його війська, суспільно-політичного життя, роз’яснення Конституції України, Указів Президента України, законів та інше. При проведенні заходів використовуються такі форми, як: бесіди, лекції, доповіді, вікторини, історико-воєнні ігри, диспути, уроки мужності, збори та різноманітні вечори.

      Кожного понеділка, на першій годині самопідготовки, проводиться правове інформування, а кожну середу суспільно-політичне інформування вихованців ліцею. В цих заходах приймають участь не тільки офіцери і викладачі, а й безпосередньо вихованці ліцею, що дає змогу додатково розвивати у ліцеїстів культуру мови, логічне мислення, культуру  спілкування з аудиторією.

      Особливе місце в організації виховної роботи займає військово-патріотичне виховання, яке зосереджено на формуванні у ліцеїстів почуття патріотизму, любові до свого народу, його історії, культурних та історичних цінностей, поваги до Конституції і законів України, постійної готовності до захисту Вітчизни. Для цього в роботі активно використовуються  такі форми, як зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни, військової служби та праці, учасниками бойових дій та миротворчих операцій, екскурсії по місцях бойової слави, запрошення представників органів державної влади, шефських колективів та громадськості для участі у заходах з нагоди державних та військових професійних свят. Тільки за 2004-2005 навчальні роки було проведено більш 45 таких зустрічей, в яких приймали участь Голова обласної державної адміністрації, міський голова, голови обласної та міської спілок ветеранів Великої Вітчизняної війни, голови обласної та міської спілок ветеранів Афганістану, Герої Радянського Союзу Гнідо П. А., Якупов Н. П. та інші.

      У 2003-2004 навчальному році команда вихованців ліцею підтвердила перше місце на обласному конкурсі знавців військової історії України. Крім того у ліцеї, з метою естетичного виховання ліцеїстів, щомісяця організовується відвідування музеїв та театрів. У 2004-2005 навчальному  році вихованці ліцею відвідали спектаклі в Одеському українському музично-драматичному театрі ім. В. Василько, російському драматичному театрі ім. А. Іванова,  відвідали військово-історичний музей Південного оперативного командування, меморіал героїчної оборони м. Одеси (411 батарея), Одеський історико-краєзнавчий музей. Перед вихованцями ліцею періодично виступають артисти Одеської обласної філармонії.

Індивідуально-виховна робота з ліцеїстами спланована і направлена на глибоке та всебічне вивчення кожного ліцеїста. Командири рот - старші офіцери–вихователі, командири взводів - офіцери–вихователі мають навички щодо вивчення вихованців, знають їх особисті якості, активно і цілеспрямовано впливають на їх свідомість і поведінку. Особлива увага приділяється вихованцям з числа дітей-сиріт та  дітей позбавлених батьківського піклування. Як наслідок цієї роботи в ліцеї, з дня його заснування (1999 р.), відсутні правопорушення, випадки тортур ліцеїстів старшого курсу по відношенню до молодшого курсу.

Як показало вивчення стану виховної роботи в ліцеї, комісією Департаменту кадрової політики та військової освіти, командування ліцею, офіцерський склад, викладачі в основу виховання ліцеїстів поклало індивідуалізацію виховного процесу. В центр уваги виховного впливу поставлена особистість вихованця. В ліцеї створено відповідний морально-психологічний клімат, метою якого є формування доброзичливих, толерантних відносин, які направлені на взірцевість у поведінці та навчанні, на формування почуття честі та гідності.

 


Прийом до ліцею
Приклади вступних іспитів:
  • Математика
  • Українська мова
  • Фізична культура
  • Профвідбір


  • Інформація

    Наша преса


    Вступаємо до ВНЗ

    Форма входу
    Логін:
    Пароль:

    Календар новин
    «  Липень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31

    Пошук по сайту